Een nieuw avontuur gaat van start in Barcelona!

30 april 2017 - Barcelona, Spanje

Op zondag 30 april zijn we van Zaventem naar Barcelona vertrokken. We moesten om 7 uur voor de Starbucks wachten. Een aantal leerlingen waren wat later op de afgesproken plaats aangekomen. Ze hadden wel geluk want ze hebben wel op tijd kunnen inchecken. We hebben het vliegtuig om 9u55 genomen en zijn in Barcelona rond 11u45 aangekomen. Na een tijdje wachten op onze valiezen, konden we de bus nemen richting het centrum van Barcelona.

Dag 1.1

Iedereen was al redelijk moe! Na het afstappen van de bus moesten we een paar minuten stappen om aan onze hostel te geraken. Onderweg merkten we dat er ongelooflijk veel duiven waren. Eens aangekomen in de Hostel hebben de leerkrachten de jongens in groepen van acht verdeeld en de meisjes konden al naar hun kamer gaan. We begonnen een beetje rond te wandelen om te zien hoe de hostel eruit zag. Wij vonden het een schattige hostel, omdat alles in miniatuur  was. Eerlijk gezegd hebben de meisjes een grotere en mooiere kamer dan de jongens ;)

Dag 1.2We mochten een halfuurtje uitrusten om nadien in de stad te gaan wandelen. Vervolgens mochten we in groepjes iets kleins gaan eten. Nadien zijn we met iedereen de bekendste straat van Barcelona gaan bezoeken 'De RAMBLAS '. Daarna zijn we een park gaan bezoeken dat heel origineel was. We vonden dat het overal een beetje stonk in de straten van Barcelona. Ten slotte zijn we samen wok gaan eten.

Dag 1.3

Het was een leuke namiddag ook al waren we moe. Iedereen heeft ervan genoten! Op het einde van de dag waren we vrij en moesten we op tijd in ons bedje liggen omdat we de volgende dag heel vroeg moeten opstaan..

Narjiss, Daniël, Lindsay, Ismaïl en Harvin

Dag 1.4