Aankomst @ Lissabon

2 februari 2014 - Lissabon, Portugal

02/02/2014 Praca do ComercioVolle moed verschenen de meeste leerlingen om 4uur 's ochtends op de luchthaven. Enkele minuten later waren we voltallig en klaar om te vertrekken. Het merendeel van de leerlingen konden de slaap niet weerstaan tijdens de vlucht. Kleine oogjes werden opengetrokken bij het aanzien van het mooie uitzicht tijdens de landing van het vliegtuig.

Na enkele ontmoetingen met de lokale bevolking vonden we eindelijk onze weg naar de hostel. Na het afzetten van onze bagage werd onze aandacht getrokken door de Taag. Een prachtige rivier die door Lissabon stroomt.

Na te hebben genoten van de zon begon onze zoektocht naar onze eerste culinaire ervaring te Lissabon. Nadien vertrokken richting Fundação Calouste Gulbenkian. Een museum met een prachtige en zeer diverse collectie. Zelfs als de vermoeidheid bij ons allen toesloeg, kon de collectie ons boeien. De leerlingen overdonderde de leerkrachten met duizenden vragen. Na deze leerrijke ervaring was het tijd om naar de hostel te gaan en uit te pakken.

De leerlingen waren en zijn aangenaam verrast door hun kamer en zeker door de bruisende stad Lissabon.

Voor het avondeten kregen de leerlingen hun opdrachten mee voor deze week.Na hun voorbereidingen en hard labeur staat er ons een heerlijk avondmaal te wachten.

1. Erwin De Mulder:
    2 februari 2014
    Ziet er goed uit! Benieuwd naar de volgende dag!
  2. Pascal:
    2 februari 2014
    Tof zo'n reisverslag, ga het zeker volgen.

Maar hier was't ook goed weer vandaag!
  3. Frank Willems:
    3 februari 2014
    Leuk! Ik blijf de groep volgen. Groeten.
  4. Inge Deschuyffeleer:
    4 februari 2014
    Leuk om jullie zo te volgen. Veel plezier nog!