Aankomst@Barcelonaaa

4 mei 2015 - Barcelona, Spanje

Barcelona 04/05/2015Op zondag 3 mei was het eindelijk zover! The big day! We hadden samen afgesproken om 13u30 aan het Noordstation in Brussel. Daar hebben we gemerkt dat een andere school aanwezig was, dus dit bracht nog meer sfeer in de groep. We vonden het vermoeiend om zo lang in de bus te blijven zitten. Vooral het slapen werd een uitdaging, maar het was de moeite waard omdat we nadien een welverdiende rust hebben gehad. nadat we al onze bagage in onze kamers hadden gezet , waren we vrij.

Na zo'n lange reis, hadden we allemaal honger en zijn we zijn allen gaan eten naar de Mac Donald's. Nadat ons buikje allemaal vol zat, zijn we naar het strand geweest. We zijn iets gaan drinken en zijn gaan liggen op het strand. Rond 16u waren we moe en zijn we terug naar het hostel geweest. De meisjes zijn gaan slapen en de jongens bleven op het terras.

Barcelona 04/05/2015 (2)Barcelona 04/05/2015 (3)

Rond 17u hadden we een groepsverzameling met beide leerkrachten georganiseerd, om alle afspraken uit te leggen. Nadien zijn we met z'n allen gaan eten en daarna nog iets gaan drinken op het strand samen met de leerkrachten. nadien zijn we allemaal terug naar de hostel gegaan om onze pyjama aan te trekken. We kregen nog een knuffel van de leerkrachten, zodat iedereen mooi kon dromen!