Van het "nieuwe" Zaventem naar het onbekende Barcelona

8 mei 2016 - Barcelona, Spanje

Omstreeks 10 uur hadden we afgesproken in de nieuwe vertrekhal van de luchthaven van Zaventem. 4 uur alvorens we moesten opstijgen, om zeker te zijn dat we door de aangekondigde controle's onze vlucht niet zouden missen. Er loopt nu veel security rond en psychologen.

zaventem

Goed op tijd zaten we klaar aan de gate, maar het vliegtuig liet een tijdje op zich wachten, zodat we een kwartiertje later dan gepland konden opstijgen.

Na een vlotte vlucht kwamen we aan in het joelende Barcelona, mede doordat de twee voetbalploegen van Barcelona tegen mekaar aan het voetballen waren. De uitslag van deze wedstrijd werd uiteindelijk 5-0 voor FC Barcelona.

Hierna namen we de trein richting ons hotel in Pineda de Mar. Hier konden we ons inchecken en klaarmaken voor het avondmaal.

hotelAls afsluiter van de avond werden er nog een aantal afspraken gemaakt om de rest van de week vlot, leerrijk en gezellig te laten verlopen.